[Talk-cz] Import dat do QGisu

Vladimír Semotán semotanv na gmail.com
Čtvrtek Září 7 07:42:00 UTC 2017

Ahoj,

Díky, ten import už funguje, 0 mě zmátla. Nakonec jsem rozjel i import přes
PostGIS vrstvu.

Části budov "building:part" budu tedy detekovat radši geometricky během
generování domů. Když se u pár budov detekce nezadaří, tak se to ztratí.
Oni to piloti stejně až tak moc nevnímají.

Už se moc těším, jak to bude vypadat. Když se zadaří, pošlu případně
screenshot, ale je to práce na dýl. Teď máme DMÚ data a vypadá to snad
docela dobře (viz příloha). Jen bloky budov jsou bohužel vždy jako jeden
velký polygon. OSM je v tomto mnohem lepší.

Díky,
Vladimír.