[Talk-cz] ruian budovy - kudy začít? (Was: Import dat do QGisu)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 6 13:14:21 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 6. 9. 2017 14:46:07
Předmět: [Talk-cz] ruian budovy - kudy začít? (Was: Import dat do QGisu)
"Dne 6.9.2017 v 13:55 Miroslav Suchy napsal(a):
> [...]
nezmapované (když porovnávám třeba s DMÚ

> http://ruian.poloha.net/budovy/?sort=1
>
> Mirek

Ahoj,

ten seznam mě zaujal, pár z těch obcí navštěvuju i fyzicky a byl bych s
to doplnit - ale nedohledal jsem ani na webu, ani na osmap.cz, ani na
wiki, z čeho poznám chybějící budovy. Řekněme, že třeba bych chtěl
doplnit Českou Třebovou - jak poznám, které budovy patří do těch 161
nezmapovaných? "

Například jít na http://ruian.poloha.net/ a tam si vpravo nahoře zapnout
vrstvu Budovy-todo. Tam jsou modře zobrazeny budovy, které v OSM chybí, nebo
nejsou na správném místě. To bývá většinou vidět na satelitním snímku.

"Stačí mapovat z leteckých podkladů? (A až je zmapuju,
stačí je uploadnout do mapy, nebo mám nějak pingnout i tuhle stránku?)
"

Stačí nahrát do mapy a pak počkat. Na http://www.poloha.net/ je vidět, kdy
došlo k aktualizaci dat. Jak RUIAN, tak i OSM.

Díky a mapování zdar,

Honza Piškvor Martinec