[Talk-cz] Fwd: Report from Elbe-Labe-Meeting 2017

osm na kub.cz osm na kub.cz
Pondělí Září 11 06:47:12 UTC 2017

Přeposílám zprávu od Jochena ohledně setkání Elbe-Labe.V překladu zní takto:

Ahoj!

Elbe-Labe setkání bylo skvělý (potvrzuji. pozn. překl)! Napsal jsem
krátkou reportáž
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Elbe-Labe-Meeting_2017/report a
rovněž je k dispozici film: https://www.youtube.com/watch?v=m9d9W-kP8kc
(koukněte na to je to udělaný skvěle pozn. překl).

Mělo by se to objevit příští týden ve "weekly news". Možná to dám i do
německé a pokud to chce někdo přeložit a poslat do českého mailing
listu, tak šup (právě jsem učinil pozn. překl)

Jochen