[Talk-cz] Syntetické názvy v cizích jazycích

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Duben 9 06:46:05 UTC 2018

nejen hodnotit, ale i nahrávat fotky. Člověk si nafotí dvacet detailů u
silnice kvůli plánované opravě a G mi nabídne, že je mám přidat k blízkému
kadeřnictví :-)
Případně u hodnocení položí dodatečné otázky, třeba jestli je v hospodě
povolena konzumace alkoholu, zda má socha bezbariérové parkoviště nebo
jestli mají v Penny skvělé a organické produkty. A u překladů se zeptá, zda
je Obecní úřad Horní Dolní správně přeložen jako "Local Authority Upper
Lower".
Ale když jim chce člověk opravit jednosměrku, je lepší opravit v OSM a
doufat, že si to G časem okopíruje.

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb