[Talk-cz] Syntetické názvy v cizích jazycích

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Duben 9 22:15:09 UTC 2018

On Mon 2018-04-09 08:46:05, Jan Dudík wrote:
> nejen hodnotit, ale i nahrávat fotky. Člověk si nafotí dvacet detailů u
> silnice kvůli plánované opravě a G mi nabídne, že je mám přidat k blízkému
> kadeřnictví :-)
> Případně u hodnocení položí dodatečné otázky, třeba jestli je v hospodě
> povolena konzumace alkoholu, zda má socha bezbariérové parkoviště nebo
> jestli mají v Penny skvělé a organické produkty. A u překladů se zeptá, zda
> je Obecní úřad Horní Dolní správně přeložen jako "Local Authority Upper
> Lower".
> Ale když jim chce člověk opravit jednosměrku, je lepší opravit v OSM a
> [...]

No, OdBL rika, ze by to G tak nejak kopirovat nemel, ne? :-). (Cimz
nechci rict ze OdBL nebo autorska ochrana databazi je dobry napad.)

Myslim ze jednosmerky Google muze snadno zmapovat z pohybu
telefonu... A myslim ze na to byl i projekt pro osm.

									Pavel