[Talk-cz] Syntetické názvy v cizích jazycích

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Duben 10 06:01:02 UTC 2018

Takhle se to taky nedělá, nikdo OSM *přímo* nekopíruje.

Pouze se vezme OSM databáze, porovná s tou interní, vypadnou z toho
místa, která jsou *potenciálně* špatně a poté se podle jiných zdrojů
(Street View, pohybu mobilů, ...) provede oprava. Případně se to testuje
automaticky podle více zdrojů (mobily + OSM) a ta místa, kde je to v
interní databázi jinak a tyto dva zdroje říkají něco jiného, tak se
provede oprava (podle legálního zdroje).