[Talk-cz] zajímavé přiřazení dle ulic

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Srpen 12 09:15:25 UTC 2018

Ahoj,

Dne 12.8.2018 v 10:48 Ladislav Nesnera napsal(a):
> Zaujala mě přiřazení
> <https://www.openstreetmap.org/?mlat=49.20294&mlon=16.63700#map=17/49.20294/16.63700>
> dle ulic, která jsou asi dobře, jen mi přijdou divná:
>
>   * Kauflandu byla přiřčena ulice Bubeníčkova

Tady záleží kterým směrem je vchod. Předpokládám, že u parkoviště, tedy
nejbližší ulice je Bubeníčkova. Takže by to mělo být OK.

>   * zastávce u přilehlého parkoviště Kuldova (vysoký žel. násep mezi
>     je vtipný)

Zastávka občas bývají pojmenovány podle významnější ulice kterou
křižují. V Ostravě taky není zastávka Stodolní přímo na Stodolní, ale na
Nádražní kousek od začátku Stodolní.

> Co už asi dobře nebude je ulice Lazaretní uvnitř areálu Zbrojovky, ale
> zkontrolovat to neumím :-/

On celý ten areál asi má adresu Lazaretní. Podle mě je tam to
pojmenování navíc, ale na druhou stranu asi moc neškodí.
Oficiální vedení ulic z RUIANu se dá zobrazit jako vrstva na osmap.cz:
https://openstreetmap.cz/?zoom=17#map=17/49.20432/16.63538&layers=d2

Marián