[Talk-cz] geograficke regiony v CR

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Srpen 15 07:50:08 UTC 2018

On Wed, 15 Aug 2018 at 09:38, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

> nemůžu
>
> Ono to taky zadne pevne pravidlo neni.
>
> OSM ma tendenci vic mapovat veci co jsou "videt", na druhou stranu
> prioritou je uzitecna mapa, ne pevna pravidla.
>
> Pavel

Trochu se nám z toho vytratil selský rozum: prioritně mapovat věci "on the
ground" totiž podle mě vychází z jediného -  reprodukovatelná ověřitelnost
stavu bez toho, že by bylo nutné kontrolovat kompatibilní zdroje. Protože
zdroj "on the ground" tj. source=survey je jasný a teoreticky
bezproblémový. Ve chvíli kdy se s mapou začínalo to bylo to nejjednodušší
co se dalo udělat - projít se po okolí a zmapovat co vidím.
Troufám si tvrdit, že i slavné heslo "nemapovat místní legislativu" v
některých případech možná ani nikdy neplatilo. Co ty všechny "zákazy
odbočení/otáčení" na křižovatkách? Co momentální snaha zmapovat rychlosti
na silnicích, které nejsou výslovně určené značkou (město/mimo město)?

Podle mého by opravdu neškodilo pár těch "naprosto jasných a jednoznačných"
zásad přehodnotit okem současného stavu a situace, a posoudit, jestli
opravdu ještě vyhovují nebo jestli by zasloužily nějaké
upřesnění/doplnění/změnu.

Majka