[Talk-cz] OsmHiCheck - aktualizace na PhotoDB2

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Srpen 24 04:49:47 UTC 2018

Diky za zhrnuti, souhlasim s tebou a navrhuji otevrit jako tema na
pivu co bude za chvili, treba z toho vypadne neco dalsiho.

Za mne bych ted z hlediska PhotoDB2 a OsmHiCheck navrhoval:

- tag cyklo u fotek nebudu v OsmHiCheck ignorovat tak jak je to ted
aktualne nastavene
- pri ukladani fotek do databaze PhotoDB2 navrhuji nasledujici
zakladni rozdeleni:

  - rozcestniky "ala turisticke", fotit a kontrolovat stejne jako
pesi/lyzarske/konske/vozickarske
  - silnicni znaceni - pokud je tam text (nejen cislo) -> je to
rozcestnik a mel by byt zmapovan i v OSM ( a fotka tagovana 'cyklo' i
'rozcestnik')
                           - pokud je tam jen cislo trasy (s pripadnou
sipkou apod ale zadny text cile, smeru) -> v OSM nedelat rozcesntik,
fotku tagovat jako 'cyklo' a zaroven 'znaceni'

Jeden z cilu PhotoDB2 je mimo jine (zatim nerealizovany z casovych
duvodu) rozdeleni fotek do "projektu" s primarnim cilem umoznist v
kazdem projektu nastaveni (castecne) rozdilnych pravidel a navodu co a
jak fotit a v DB ukladat a tagovat. Tohle k tomu do jiste miry
smeruje.

Mejte se.