[Talk-cz] GPS-presnost

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Úterý Srpen 28 15:44:26 UTC 2018

Díky za info a rady - zkusim se s tím podle nich popasovat. O té GPS
nepřesnosti vím - kešky občas s deckama lovíme, v horách i ve městech
používám GPS denně, tak vim co dokáže.

Spíš jsem potřeboval nasměrovat podle čeho se řídit když nesedí ani jedno.

Používám různé gps od prastare csx60 přes tablety/telefony a snažím se jak
jste psali trasy prumerovat (když to jde), ale nejlíp mi teď vychází
obycejnej pracovní mobil. Trasa z něj asi nejlíp odpovídá skutečnosti.

Marek