[Talk-cz] velmi malý import kamer

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Úterý Srpen 28 16:27:52 UTC 2018

Ahoj,
včera mi z městského úřadu ve Varnsdorfu přišla výzva k zaplacení
pokuty, protože bylo "automatizovaným technickým prostředkem" zjištěno,
že vozidlo mnou provozované tam překročilo povolenou rychlost. Výzva
obsahovala fotodokumentaci a užitečné informace o tomto technickém
prostředku (tj. zeměpisné souřadnice, směr, kterým se dívá a rychlost na
kterou je nastaven).

Z hecu jsem jim napsal, jestli by mi takové informace neposlali i o
dalších kamerách s tím, že by se hodily do mapy.

K mému překvapení jsem dostal mail od tiskového mluvčího městského
úřadu, kde píše umístění a hlídané rychlosti 4 kamer, které mají ve své
působnosti.

Chci se zeptat místních právníků, za jakých podmínek (jestli vůbec) lze
toto přidat do mapy.

Tu jednu kameru, která mě vyfotila, jsem už přidal, maje za to, že by to
snad už mohlo spadat pod "local knowledge". Kdyby to vadilo, tak ji zase
smažu.

--
Michal Fabík