[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 30 07:45:16 UTC 2018

Moc díky za rychlou reakci.
V JOSM to jde bez problémů, ale v iD se to zobrazuje rozsypaný, něco je tam špatně. Nešlo by to prosím ještě nějak poladit aby to šlo i v iD?

Trochu jsem s heatmapama laboroval, a zjistil, že se různé barevné verze trochu liší. Nejčastěji používaná modrá nemá tolik detailů jako třeba "hot". Tam je při zvětšení patrný každý dílčí tracklog.

https://www.strava.com/heatmap#17.27/14.33087/50.02813/hot/all

po přihlášení do Stravy i pro iD: https://heatmap-external-a.strava.com/tiles-auth/both/hot/{zoom}/{x}/{y}.png?px=256

On-line Strava zobrazuje data z posledních dvou let, aktualizovaná je měsíčně.

Milan