[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 08:35:58 UTC 2018

Zkousel jsem se divat na vrstvy/barvy. Podle toho co lze naklikat
primo na webu stravy existuji:

barvy - hot, blue, gray, bluered (na webu oznacena jako red) - podle
toho co jsem se dival, tak jde jen o barevne schema nad stejnymi daty,
kde jsi Milane videl rozdil v detailech prosim?
vrstvy - all - vsechno, run - beh, ride - kolo, water - vodni, winter
- zimni sporty

Teoreticky (dle licence) je mozne pouzivat asi jakoukoliv variantu,
ale je to velke a taha se to dlouho, takze klidne udelam vic variant
ale cim vic jich bude, tim min casto to pak pujde napr. aktualizovat,
navic je otazka co dava realne smysl - tj. kdy je potreba jen jednu
aktivitu. Jen doplnim, ze nejde treba run+ride, bud vse nebo
jednotlive.

Necham uz dotahnout to stavajici (red a both coz je asi synonymum pro
all) a mezitim se skusme na necem shodnout.

Bye