[Talk-cz] maperská minirecenze MI 8

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Srpen 31 11:42:31 UTC 2018

Ahoj,

On Thu, 30 Aug 2018 at 08:57, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

> viditelných

> Tady si nemyslim ze souhlasim.
>
> a) je to porad z tech samejch satelitu.
>
> b) L5 bezi na jiny frekvenci, takze by mel pomoct s ionosferickou
> chybou.

promiň, odbočili jsme moc od původního tématu – méně velkých odchylek v
poloze jsem měl na mysli skutečně jako důsledek jenom většího počtu
viditelných satelitů. Nebral jsem vůbec v úvahu počet a frekvence
přijímaných vln. Byla to reakce na Majky postesknutí, že novější přijímače,
které umí kromě GPS i GLONASS a Galileo nedosahují lepší přesnosti.
Jinak máš samozřejmě pravdu.

Ano, druhy prijimac a dGPS by mel pomoct "docela hodne". Dobra zprava

Ha, tak tohle bych chtěl vidět :-)

H.