[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Sobota Prosinec 8 12:28:12 UTC 2018

Souhlasím, v některých MP se taky ztrácím, jsou to hlavně ty náměstí a pěší zóny. Aktuálně je to asi OC Nový Smíchov

Pěšina na admin hranici je jasná chyba, klepnutí na jinou linii. Udivuje mě, že to tam vydrželo 6 let bez opravy.
Zajímavé jsou ty odkazy na Overpass turbo na detekci více členů v roli outer a cesty v roli outer.
Mám pocit, že tím vzniká jen další řada otázek na téma jak správně na multipolygony.

Milan