[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Prosinec 9 09:30:20 UTC 2018

On Fri 2018-12-07 14:11:50, majka wrote:

> Díky za upozornění, tohle jsem přehlédla.
>
> Tady je stručné shrnutí toho návodu v češtině, bez toho balastu okolo:
> - používat multipolygony jen tam, kde je to nutné
> - vnější hranice by měla být pokud možno jediná uzavřená cesta
> - nepoužívat jako vnější cestu jednotlivé neuzavřené cesty
> - nelepit body silnic, železnic a podobných prvků k plochám, vzájemně
> slepovat jen plochy
> - v žádném případě nelepit k hranicím
>
> Ten návrh podle mě dává smysl. V podstatě jsou to zásady, které bych
> extrémně uvítala i u nás. Protože editovat některé multipolygony je za
> [...]

Me to moc smysl nedava.

Nektere multipolygony asi jsou za trest, ale duplikovat body a cesty
je take za trest. Chtelo by to lepsi nastroje, ne menit system
znaceni.

Konkretne:

Kdyz mam louku ohranicenou plotem, urcite dava smysl mit ji vyznacenou
jako .. louku ohranicenou plotem. Pokud tam jsou dva druhy plotu, tak
dava smysl mit tam dve cesty a multipolygon...

								Pavel