[Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 20:57:33 UTC 2018

Marián Kyral wrote on 12/09/2018 09:31 PM:

> [...]
> nedávno jsem se snažil označit jednu dlouhodobou uzavírku na trase
> výstavby obchvatu FM. Je to trochu komplikovanější, normální doprava
> tam nesmí, ale pěší, MHD, IZS a zásobování budou mít umožněný průjezd.
> Snažil jsem se jít cestou #2, ale JOSM validátoru se pořád něco
> nelíbilo a nebyl jsem si jist, kde je problém (nebo byl mimo
> validátor?), tak jsem nakonec skončil u #1. Otevření obchvatu zcela
> jistě zaregistruji, takže by to neměl být problém.
>
> Je někde na wiki popis, jak tyhle dlouhodobé uzavírky značit? Na
> stránce s popisem conditional tenhle konkrétní případ není :-(

Sem nasel bohuzel vzdy jen naky diskuze, kde to skoncilo u toho, ze je
to "regional" zalezitost s prikladama, ktery jsem i zminil v puvodnim postu.

problém.

Ja verim, ze to clovek pak otevre, ale problem je, ze dokud nevyjde
update tech offline podkladu, tak navigace bude brat silnici za
neprujezdnou, coz typicky byva nekolik mesicu.

mahdi