[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Prosinec 12 12:40:10 UTC 2018

Souhlasim se smazanim, Marianuv napad neni spatny, ale nenasel jsem
nic rozumneho na co to rpetagovat, tak to uz je asi lepsi to rovnou
smazat, zvlast kdyz se omezime na toho fell3.

Bye
st 12. 12. 2018 v 13:07 odesílatel xkomczax na centrum.cz