[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Prosinec 12 13:01:13 UTC 2018

st 12. 12. 2018 v 13:57 odesílatel Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz> napsal:
> 3m je IMHO ta minimální velikost bazénu, kde se ještě pár temp dá udělat. :-)
> Byl jsem kdysi na návštěvě u jedné kamarádky a ta zahajovala den tím, že si dala pár temp právě v bazénu, který mohl mít tak 3m v průměru...

pozor, mluvi se o delce obvodu, neprumeru. Takze pro bazen o prumeru
3m je to nejakych 9,5m.

> Každopádně - Fellova mapovací aktivita mě tehdy (když se o tom psalo prvně) přinutila se mrknout do mapy na Zbraslav (kde to jednak znám a jednak je tam kvalitní ortofoto) a byl jsem překvapen, jak moc je tam bazénů.

ono je u techto dat otazka, jak moc odpovidaji realite, to je pro mne
jeden z hlavnich duvodu, proc je lepsi to smazat. tohle asi nikdy
nikdo rozumne nezkontroluje (v tom mnozstvi).

Bye