[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Středa Prosinec 12 12:56:41 UTC 2018

Ahoj,

3m je IMHO ta minimální velikost bazénu, kde se ještě pár temp dá udělat. :-
)

Byl jsem kdysi na návštěvě u jedné kamarádky a ta zahajovala den tím, že si
dala pár temp právě v bazénu, který mohl mít tak 3m v průměru...

* * *

Každopádně - Fellova mapovací aktivita mě tehdy (když se o tom psalo prvně)
přinutila se mrknout do mapy na Zbraslav (kde to jednak znám a jednak je tam
kvalitní ortofoto) a byl jsem překvapen, jak moc je tam bazénů.

Vzhledem k tomu, že se zajímám o vysychání krajiny (mimo jiné protože to mám
možnost sledovat na dovolených v Českém krasu) tak mě ta samotná statistika
počtu bazénů přijde zajímavá.  Asi si ta Fellova data stáhnu, třeba je pak
nějak využiju.

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------