[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 11:45:06 UTC 2018

Ahoj,
dva postřehy.
1) názvy ulic
na mapy.cz dokážou získat názvy ulic od obcí, které je odmítají zveřejnit v
RUIAN. Asi s ohledem na občany - výměna dokladů. Vím tedy o jedné obci -
50.5269072N, 14.9436308E.
Otázka je, jestli tato data od obcí dokážeme vyjednat sami, nebo se spojíme
s mapy.cz.

2) chybné opravy
dávno tomu jsem jim hlásil chybu v mapě - polohu zastávek autobusu. Čekal
jsem, že je posunou. Přidali tam ještě jednu a vymysleli pro ni název.
Do dnešního dne stav nezměněn.
https://mapy.cz/zakladni?x=14.9332506&y=50.5155224&z=16&source=pubt&id=15327880&q=50.52%2014.62
https://openstreetmap.cz/#map=16/50.5155/14.9353&layers=t

Špatně opraveno (neopraveno) mají ještě zde.
https://openstreetmap.cz/#map=16/50.3900/14.9019&layers=t
https://mapy.cz/zakladni?x=14.8986838&y=50.3900376&z=16&source=firm&id=2376458

Nevím jestli hledat  protekci, nebo kontakt, kam případně chybné opravy
hlásit. Nebo jsem sám, kdo neumí chybu nahlásit?
Pro úplnost dodám, že jsem svoji příslušnost k OSM zatajil ;-)

Ještě jeden rozdíl, zkusím nahlásit přes opraváře.
https://openstreetmap.cz/#map=18/50.48674/14.90663&layers=t
https://mapy.cz/zakladni?x=14.9052445&y=50.4866704&z=17&source=pubt&id=15325863

M.D.