[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pátek Prosinec 21 06:50:26 UTC 2018

Zastávky
zkusím poslat ještě jednou i s odkazem, když už to mám zpracovaný.
Ulice
Psal jsem na OÚ, aniž bych čekal nějakou odpověď. Taky žádná nepřišla.
Důvody nezveřejnění neznám jenom spekuluji na základě např.:
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2222551-maji-ulice-se-stejnym-nazvem-obce-se-ale-do-jejich-prejmenovani-prilis-nehrnou
https://opavsky.denik.cz/zpravy_region/dve-ulice-se-stejnym-nazvem-v-obci-zmeny-se-nekonaji-20170903.html