[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

gorn osm na kub.cz
Sobota Prosinec 29 21:55:59 UTC 2018

Ano tohle je pravda, už jsem to psal v jednom z předchozích příspěvků,
že by nebylo dobré aby se potlačovala aktivita kohokoli tím, že by
vznikl dojem, že je k tomu potřeba rady nebo spolku, to by bylo vážně
nešťastné.  Na většinu aktivit spolku netřeba. Jediný co si myslím je,
že v NĚKTERÝCH případech na příslušné orgány jakýkoli razítku může
zapůsobit. Ale veliký iluze si samozřejmě nedělám. Zkušenosti lidí co už
jednání absolvovali by se taky neměly ztratit a bylo by fajn, pokud by
se z nich vycházelo.