[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Neděle Prosinec 23 20:32:10 UTC 2018

Dne 22. 12. 18 v 2:29 gorn napsal(a):

> Jako radní bych aby v tomhle fungovala rada koordinačně a podpůrně, ale je neefektivní aby to viselo jen na ní. Nejlepší
> by bylo najít 2-4 lidi co se chtějí ve svém místě pustit do téhle bitvy a dát jim plnou podporu.

Na tohle není IMO nutné žádné oficiální pověření - ve smyslu plná moc apod.

Kdokoliv z nás může mluvit za OSM a vést jednání. Takových jednání jsem já i další lidé měli už dříve spoustu.
Samozřejmě by bylo fajn informovat o přípdadných jednáních informovat talk-cz nebo radu. A radu zapojit až v případě, že
bude hrozit, že se budu muset něco oficialně podepisovat za spolek, a to se dá vyřídit korespondečně.

Ještě jednou - konat může kdokoliv z nás. Podepisovat za spolek mohou jenom členové rady.

Mirek