[Talk-cz] ruční GPS navigace

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Únor 5 12:48:28 UTC 2018

Ahoj,

jsem zvedavej, jestli neco najdes. Podle mne je prunik techto
pozadavku (temer) nulovy. Bud (vhodny) mobil + batterypack nebo nejaky
garmin apod. s vymenou tuzkovek (po cca 6-8hod, ale prerusi se tim
nahravani trasy). Co ma trochu vetsi vydrz jsou takove ty moduly pres
BT k mobilu apod, ale to asi neni to co chces nebo ano (muzou mit
samostatny zaznam trasy ale to je vse, zadna mapa, zadny displej
apod)?
(a na zaver asi jedine co muzu poradit jako zdroj je zumpa - forum na
geocaching.cz).

Kazdopadne dej vedet, jak dopadnes.