[Talk-cz] ruční GPS navigace

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pondělí Únor 5 12:43:57 UTC 2018

Ahoj,

vlastním Garmin Oregon 650 a popravdě, dnes už bych ruční GPS navigaci
nekupoval, neboť v tom nevidím žádnou přidanou hodnotu. Naopak, nemít
několik škrábanců na display, asi by ta má byla na Bazoši. Z toho co píšeš:

* export do .gpx, na Linuxu se připojí jako Mass storage, takže naprosto
bez problémů

* nová baterka vydrží dlouho, já teď (po myslím 3 letech) kupoval novou.
Jestli vydrží celý den netuším, ale myslím, že by to měla dát

* OSM mapy nejsou problém (http://garmin.openstreetmap.nl/ - celý svět
zdarma)

* fotit umí (zázraky nečekej, ale čitelnost naprosto bez problémů - asi
jak z průměrného telefonu. Blesk to má)

* další funkce má, ale nikde nepřekáží (menu se dá nastavit)

Když už si nějakou GPS chceš kupovat, tak asi Garmin (je všude spousta
návodů a map do něj), chtěj, aby zařízení umělo i jiné sítě než jen GPS
(minimálně Glonass, bude-li to funglovka, ať už umí i Galileo - až budeš
chtít trasovat nějaké hluboké údolí, tak to oceníš).

Kdyby tě zajímaly nějaké podrobnosti ohledně toho Oregonu, tak napiš
klidně i soukromě, co vím, povím ;-)

Jirka Komárek