[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pondělí Únor 5 16:56:36 UTC 2018

Rád bych ještě upozornil na jednu vlastnost editoru iD:
-> podklad se do *imagery_used* přidá pouze tehdy, pokud je *jakkoliv
upravena mapa* A ZÁROVEŇ *je onen podklad zobrazený*.

Takže pokud si zapnu nějaký nelegální podklad, zapomatuju si polohu myši,
přepnu na jiný podklad a zakreslím, tak to v imagery_used nebude...
IMHO celkem usvědčující důkaz :)

P.