[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Úterý Únor 6 12:08:20 UTC 2018

Myslim, ze tu bylo dostatecne jasne zmineno, ze komentare obsahuji text
"použití ortofoto ze serveru mapy.cz", napriklad [1]

Vidim, ze od te doby, co jste mu to napsali, prestal pridavat tento
komentar a nechava pouze "..." [2], coz mi neprijde jako zlepseni. Zdroj
pouziti stale ukazuje pouziti mapy.cz.

Dostali jste od neho, nebo nekde nejakou odpoved? Nebo od OSM na navrh
banu? Mapuje stale stejne se stejnymi mapovymi podklady.

[1] https://www.openstreetmap.org/changeset/55807521
[2] https://www.openstreetmap.org/changeset/56071944

Jakub