[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Únor 6 12:19:39 UTC 2018

@Jan Macura: Četl jsi diskuzi? Schytalo to celkem výraznou kritiku a
teď je to už přes rok prakticky mrtvé. To, že si tím poláci pokreslili
část Polska není až takový úspěch. Bral bych to jako výzvu vymyslet
něco podobného, ač třeba jednoduššího.

Mně osobně se nelíbí používání ploch na vykreslení lineárních prvků.
Máme width tag, který se dá tipovat z lanes a maxspeed. Ano,
křižovatky bych klidně kreslil jako plochy, tam nám width tag moc
nepomůže, ale pokud mám v zatáčce silnici širokou 5m, tak opravdu
nechci kreslit plochu, která bude cca 5m široká. Ale pokud se
shodneme, že chceme vše kreslit plochami, tak prosím - já to z těch
dat od IPR klidně překreslím. Ale kreslit silnice jako plochy i cesty
mi přijde jako nekonečná prasárna.

BTW: Maps.me ten multipolygon u hlaváku odignorovalo. Můžeme se těšit
na spoustu poznámek.