[Talk-cz] Používání ploch místo cest

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Únor 6 12:38:00 UTC 2018

Mě se ty plochy taky nějak zvlášť nelíbí - lezou z toho do budoucna
problémy. Spousta těchhle nápadů se mi zdá výhledově jen cestou do
budoucího průšvihu. Někdo to zakreslí, bude to hezky vypadat, ale jak
dlouho to bude ten dotyčný udržovat?
Už tak máme místy mapu poměrně statickou - narazila jsem na multipolygon
nemocnice, kde by to sneslo drobné změny. Jenže ta relace je "z venku" tak
složitá, že se do toho pouštět nebudu, pokud to bude alespoň přibližně
odpovídat.

Nadšená nejsem ani ze separátně mapovaných chodníků - hodně z nich vede
odnikud nikam, chybí tam buď komplet napojení na silnici, nebo napojení na
každý jednotlivý přechod pro chodce. Zvlášť pokud to jsou opravdu jen
obrubníkem oddělené chodníky, to vcelku považuji za chybu.

U silnic - hodně přidávám do mapy lanes a turn:lanes. Nedovedu si
představit, to udržovat pro plochy. I to kouskování silnice je otrava na
zpětné udržování, ale problémy jsou alespoň poměrně dobře vidět.

Majka