[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Únor 6 12:27:43 UTC 2018

29.1 jsem psal, že mi odpověděl.
Od 2.2. komunikuju s člověkem z DWG.
Jak jsem již psal, mám toho víc než dost na práci a tudíž bych byl
rád, kdyby to řešil někdo jiný.
Taky doporučuju se podívat na ten seznam changesetů, co jsem posílal
27.1. - ukazuje to pravý rozsah problému (>1000 changesetů,
netriviální množství uživatelů, výskyty od roku 2011, od roku 2015
dost pravidelně)