[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 6 14:53:39 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiří Parkan <jparkan na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 2. 2018 15:39:43
Předmět: Re: [Talk-cz] Používání ploch místo cest
"
Já teda ten návrh jen tak prolítl, ale centerline stejně jako u řek jsem tam
viděl. U nějakých složitějších křižovatek bych si konturu v mapě dokázal
představit pro zpřehlednění (třeba tady: https://osm.org/go/0JbQIIoAi
(https://osm.org/go/0JbQIIoAi)), ale všeho s mírou.

"

Tam by asi více pomohlo, kdyby se na mapě normálně vykreslily jízdní pruhy.