[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Únor 6 14:39:52 UTC 2018

Dne úterý 6. února 2018 15:26:49 CET, xkomczax na centrum.cz napsal(a):
> A je problém mít to jako ty řeky? Kdo by chtěl routing, ten by jej měl,
> komu by záleželo na přesném zobrazení, ten by jej taky dostal...

... čímž jsme zase zpátky u problému virtuálních cest přes náměstí, který se
tu řešil v již odkázaném starším threadu

a jenom tak naokraj, u řek mi to dává mírně lepší smysl, neb čára řeky by měla
ukazovat víceméně proudnici, resp. koryto, kudy to poteče, když to bude
prakticky vyschlé, a břehy za průměrného průtoku proti tomu budou
nepravidelnlé, zatímco silnice bývá od té střední čáry na obě strany stejně
široká a tuto šířku si mimo město obvykle drží konstantní v dlouhých úsecích

K.