[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Středa Únor 7 16:24:04 UTC 2018

@Sten
Neměl by být problém zařídit, aby editor zobrazoval šířku. JOSM zvládá
pruhy, tohle zvládne taky.
Šířku můžeš z orto taky odhadnout a kreslit každý chodník jako plochu
kopírující okraje budov bude noční můra na editaci.

@Majka
Zatím netuším, jak implementovat kreslení pruhů do Mapnika. Pokud
zprovozním ty šířky (což by mohlo zbrzdit snahy o kreslení silnic
plochami), tak se pak rozhodně podívám i na pruhy.

Pořád si nejsem jist, jak rozumně renderovat oddělení odbočovacího
pruhu, ale pracuju na tom.