[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Středa Únor 7 18:12:06 UTC 2018

Minimálně u navigace pro pěší mi přijde, že občas a chybějící línie by
nemusela tolik vadit - například u rozumně malých a (alespoň
přibližně) konvexních ploch pro pěší je žádoucí, aby navigace prostě
naplánovala nejkratší průchod skrz i bez toho, abych musel přidávat
virtuální cestu mezi každé dvě příchozí cesty.