[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Únor 7 17:43:17 UTC 2018

Re šířka - to už JOSM dělá, resp. dělá to ten lanes plugin  (docela jsem
koukal).

Re render: není každý renderer dlaždice na web: OSMAnd pruhy a řazení
renderuje už léta.

Co se týče užitečnosti - u liniových staveb bych db plochou nezatěžoval:
minimální přínos za spoustu údržby navíc.

Zdar,
Honza Piškvor Martinec