[Talk-cz] Fotky rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 12 12:46:57 UTC 2018

Já používám mojeID: https://www.mojeid.cz/

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 12. 2. 2018 13:29:18
Předmět: Re: [Talk-cz] Fotky rozcestníků
"

Nebylo by možné v tom rozhraní přidat nějaký indikátor, že je tam
neschválená změna čekající na revizi, a ideálně i co je to zač? Třeba jen
naskočením nějakého tagu, který by po potvrzení zmizel, pokud by to bylo
nejjednodušší.

Určitě jsem nebyla sama, co tam ty změny cpali opakovaně a divili se, že se
nic neděje. Tohle by alespoň člověka ujistilo, že se něco bude dít.

Už mě to vlastně nemusí trápit, konečně jsem se dokázala přihlásit, takže se
ty změny budou projevovat hned.

Něco jiného k api a přihlášení:

Ví někdo, jak získat v této chvíli nové OpenId pro přihlášení, pokud ho
člověk nemá? Podle mě je jediná možnost přes založení účtu na Yahoo, nic
jiného mi nefungovalo. Všechno ostatní, co se dá najít popsané na webu, se
zdá mrtvé.

Majka

(mailto:michal.grezl na openstreetmap.cz)>:

(mailto:majka.zem%2Btalk na gmail.com)>:

(mailto:tomas.kasparek na gmail.com)>:

> Jak tedy opravím položku v kolonce ref? Já to tedy nedokážu, těch pokusů o
> opravu je tam několik.
> Tímhle způsobem se mi to alespoň spárovalo.

nekolik zpusobu:

1. reknes mi, abych to udelal
2. pockas az nekdo zreviduje anonymni zmeny
3. prihlasis se a zmeny se projevi okamzite

(uz sem to opravil)

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz)