[Talk-cz] Fotky rozcestníků

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Únor 12 13:30:42 UTC 2018

> Nebylo by možné v tom rozhraní přidat nějaký indikátor, že je tam
> neschválená změna čekající na revizi, a ideálně i co je to zač? Třeba jen
> naskočením nějakého tagu, který by po potvrzení zmizel, pokud by to bylo
> nejjednodušší.
> Určitě jsem nebyla sama, co tam ty změny cpali opakovaně a divili se, že se
> nic neděje. Tohle by alespoň člověka ujistilo, že se něco bude dít.

no v tabulce nad tagama to je u ve sloupci "bylo editovano?"
u tagu to neni, kdyz nekdo vymysli jak to zviditelnit, pridam to  tam.
U tagu je aktualni stav videt pouze po reloadu, po smazani krizkem tag
ze stranky zmizi, to je urcite matouci.

cele tohle je kvuli umozneni anonymniho editovani (logovane pouze ip),
jenze u takto primitivniho systemu je potreba nejak zamezit uplne
bezhlavemu editovani vseho, proto to potvrzovani.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz