[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Únor 12 13:14:51 UTC 2018

Ahoj,

jsem pro 1). Nedělitelné mezery mají více nevýhod, než výhod.

Navíc jsem od známé dostal takovou drobnou prosbu, snad se sem hodí.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

S hrůzou jsem zjistila, že už nebydlím v ulici T. G. Masaryka. Aniž bych se
složitě stěhovala, bydlím v ulici Tomáše Garrigue Masaryka.
Naštěstí se nezbláznilo město, ale pouze mapa, kterou si mi doporučil. Už
jsem začala vymýšlet, co s dokladama, abych nemusela na úřady.
Můžeš zjednat nápravu?
Z tégémasaryka zdraví ............
______________________________________________________________________________________________________

Rád bych odpověděl a nevím co. Je to chyba, nebo schválený, chtěný stav? Na
wiki jsem našel pouze toto.

Ustálené zkratky
Nepoužíváme ustálené zkratky "nám.", "ryb.". Způsobují problémy při
vyhledávání objektu.

Ani zmínka o tom, že by se neměly používat zkratky křestních jmen. Něco
jsem přehlédl?
Ať se podívám na mapy.cz nebo na google.cz/maps zkratky používají. Jak to
ti čerchmanti dělají, že nemají "problémy při vyhledávání objektů"?

Mirek