[Talk-cz] Dlouhé zimní večery.

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Pondělí Únor 12 17:20:07 UTC 2018

Ahoj Pavle,
Myslel jsem že bych to udělal přes
https://openstreetmap.cz/admin/redirect/ ale včera jsem už na to neměl
sil. Dneska jsem to zkoušel a stránka napsala že nemám oprávnění.
Myslím že by se hodil redirect
/mapovaci-projekty ( původní stránka aktuálně v koši ) >
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProjekt_%C4%8Cesko/Projekty_k_mapov%C3%A1n%C3%AD
Kdyžtak to prosím zadej do redakčního systému a někam vrzni odkaz do projektů.
Díky