[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Únor 12 21:48:01 UTC 2018

Preprocesor nemám, vystačil bych si s převodní tabulkou. Přesvědčil bych
nějakého renderistu, aby si z převodní tabulky udělal  UPDATE ..... SET
name .... FROM ...... a posoudil bych, jestli výsledek odpovídá
vynaloženému úsilí. Pokud ano, stejnou cestou bych 'svoji pravdu' šířil dál.

Nevím jak to máš vymyšleno ty. Co když ti do mapy přidám novou odbočku. To
ji chceš "ručně" upravit a přidat do relace?
Obavu mám ještě z něčeho jiného. Jak dlouho to hodláš vydržet a co potom?
V neposlední řadě mi vadí další narušení vazby mezi názvem ulice a názvem
ulice na adresních bodech.
Ale chápu moje řešení je moc jednoduché. Ty potřebuješ naštvat co nejvíc
lidí, udělat okolo co největší humbuk, a nakonec všechno urovnat, aby ses
moh v sívíčku poplácat po ramenou jakej seš pašák.