[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Únor 18 12:07:19 UTC 2018

Zdravím všechny.

Podařilo se mi dokončit geokódování všech schránek, které v importu české
pošty neměly souřadnice. Přesnost je kolísavá, podle kvality údajů v
exportu České pošty.
Soubor je na githubu
<https://github.com/majkaz/osm/blob/master/import/ceska_posta/missing_coordinates.txt>
 .
Některé schránky již v OSM máme včetně ref, takže u nich máme přesnější
souřadnice než jsou v tomhle souboru.
Nakonec jsem geokódováním prohnala kompletní depa z toho exportu nehledě na
to, co už máme. Bylo to tak jednodušší.

Pokud by to chtěl někdo využít hned, upozorňuji na to, že Česká pošta má
obvykle přesnější popis než bylo bráno pro geokódování. Bohužel ty různé
upřesňující údaje jako "zastávka MHD/ČSAD", "hasičská zbrojnice",
"potraviny" a podobné bylo nutné pro získání souřadnic skriptem předem
vymazat, takže s tím prosím počítejte. Většinou nezafungovaly ani různé
křižovatky dvou ulic, takže je v souboru pozice uprostřed jedné z nich. ¨
Je tam několik schránek, které skončily na naprosto stejných souřadnicích
(střed obce), ačkoli tomu tak ve skutečnosti nebude. Prosím pozor na to, až
to Marián zahrne do POI-importeru, bude třeba podle popisu najít tu
správnou schránku - jednu například před obchodem a druhou třeba před
obecním úřadem nebo na zastávce.

Majka