[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 18 15:12:59 UTC 2018

Dne 18.2.2018 v 13:07 majka napsal(a):
> [...]
> zbrojnice", "potraviny" a podobné bylo nutné pro získání souřadnic
> skriptem předem vymazat, takže s tím prosím počítejte. Většinou
> nezafungovaly ani různé křižovatky dvou ulic, takže je v souboru
> pozice uprostřed jedné z nich. ¨
> Je tam několik schránek, které skončily na naprosto stejných
> souřadnicích (střed obce), ačkoli tomu tak ve skutečnosti nebude.
> Prosím pozor na to, až to Marián zahrne do POI-importeru, bude třeba
> podle popisu najít tu správnou schránku - jednu například před
> obchodem a druhou třeba před obecním úřadem nebo na zastávce.

Díky,
mrknu na to. Pokusím se to v POI-Importeru zdůraznit - velké červené
písmo s mnoha vykřičníky :-D

Včera večer jsem se vrhnul na FM a napadly mne při tom dvě věci:

1) Tagem "Částečně" je nově označena schránka, která má v osm tag
"fixme=*". Obsah je vidět v tooltipu.

2) Přidal jsem ikonku, která v popupu zobrazí tagy pro OSM. Stačí
zkopírovat a vložit (v JOSM to je Ctrl+Shit+V, v iD netuším ;-) ).
Hodí se pro případy, kdy nejsou souřadnice (jsem netušil, že je Majka
dneska dodá ;-) ),  nebo chci opravit jen nějakou hodnotu.

Teď musím mrknout na Weekly a pak se vrhnu na ty souřadnice.

Marián