[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 23 08:47:48 UTC 2018

Ahoj,
dobrá zpráva. Data v POI-Importeru byla aktualizována.

A povedlo se mi i umravnit generování json souborů, takže mohu použít git
pro detekci změněných souborů a jejich automatickou aktualizaci na serveru.
Zároveň mám hotový i první nástřel update skriptu. Ještě musím dodělat
nějaké logování a kontrolu chyb a můžu to pustit automaticky.

https://github.com/mkyral/POI-Importer_CP_pbox_tiles/commit/b1b5da5b4ef42bec
9e24afd177755adb906a432f

Snad o víkendu.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 22. 2. 2018 12:45:04
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"
Dovolím si odpovědět za Mariána:
hlavní problém je, že je třeba to párování aktualizovat, což se dva dny
nestalo, pokud chápu dobře.

V této chvíli se páruje se primárně přes ref, přes vzdálenost jen pokud už
ke spárování přes ref nedošlo.

Hlavní ale je: dokud nedojde k aktualizaci u Mariána, rozdíl tam zůstane.
Nestačí opravit data OSM.

Majka