[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Únor 23 09:18:44 UTC 2018

Ahoj Mariáne,
to je dobrá zpráva.

Mám možná na Tvůj víkend ještě jeden úkol, možná o tom víš a už máš stejně
nějak v plánu:

V posledních statistikách vyběhly nějaké duplicity. Část z toho bylo
správně, resp. duplicitní údaje v OSM skutečně byly (už jsem napravila),
ale část z toho je podivná:
Jedná se o první dvě zobrazené schránky v depu České Budějovice.

Majka