[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 23 09:27:19 UTC 2018

Ahoj,
díky za info, mrknu na to.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 23. 2. 2018 10:20:09
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"
Ahoj Mariáne,
to je dobrá zpráva.

Mám možná na Tvůj víkend ještě jeden úkol, možná o tom víš a už máš stejně
nějak v plánu:

V posledních statistikách vyběhly nějaké duplicity. Část z toho bylo
správně, resp. duplicitní údaje v OSM skutečně byly (už jsem napravila), ale
část z toho je podivná:

Jedná se o první dvě zobrazené schránky v depu České Budějovice.

Majka