[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 26 09:21:36 UTC 2018

Ahoj,

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 2. 2018 9:26:48
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"
Za současné situace:

Jak chceme zacházet s většími posuvy oproti údajům České pošty? Tím myslím
pokud jsou správně ty údaje v OSM.

Všechno hlásit poště a čekat, až si to opraví?

Konkrétně u mě:

37271:23
(http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=17/48.9510188/14.5017773&datasets=CZECPbox)
 - posun necelých 6 km

37271:632
(http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=17/48.7814931/14.0790655&datasets=CZECPbox)
  - cca 5,5 km

37271:203
(http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=17/49.1924049/14.3528227&datasets=CZECPbox)
  - cca 2,5 km

+ několik dalších, vzdálenosti cca 1-3 km od místa udaného poštou.

Alternativou by bylo nějaké potvrzení toho, že místo v OSM je správně.

"

Za mně by asi bylo ideální, kdyby se mi povedlo zprovoznit OSM oauth a daly
by se pak ke schránkám přidávat uživatelské poznámky.

Včera jsem na to koukal a je kolem toho pěkný maglajz. Většina služeb přešla
na oauth2, většina knihoven je už jen oauth2. Ale OSM stále nepřešlo a
nevypadá, že nějak brzy přejde.

Taky jsem zkoumal jak to má řešeno Petr Vejsada u budov, bylo by fajn použít
již hotové, nakonfigurované a otestované řešení, ale narazil jsem na omezení
v nastavení php pro mého uživatele, takže toto řešení zatím použít nemůžu.
Napsal jsem Petrovi a aktuálně čekám, jestli bude mít čas na to mrknout
(nebo mně pošle do háje :-D )

Ad údaje pro ČP)

Myslím, že bude stačit připravit export v csv formátu: ref; původní
souřadnice, OSM souřadnice, vzdálenost. Česká pošta si pak bude moci data
stáhnout, zkontrolovat a opravit si co bude potřebovat.

Marián

"

Majka

"Ahoj,

> Možná bych do těch statistik mohl přidat možnost přidat ke schránce
> komentář. Ale to bych musel nejprve nastudovat jak funguje oauth ;-)

Tohle by bylo uplne nejlepsi, kdyby se v prehledu dalo ke schrance pridat
komentar. OAuth mozna ani neni potreba, nevim jak moc velka je tu sance ze
nekdo zacne cilene zneuzivat a skodit, ale CAPTCHA proti botum by mohla
stacit.

J.

"