[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Únor 27 09:56:38 UTC 2018

Ahoj,

při komparování dat OSM a importní sady České pošty dochází mj. i k situaci,
kdy data ČP evidují schránku a ta v místě fyzicky není. Např. se po ní dá
nalézt nějaký artefakt (vyvrtané díry ve zdi, stojan, na kterém je jen
"modrá" distribuční schránka" apod.). Může se tedy jednat o schránku
"dočasně nedostupnou", případně "zrovinka zrušenou". Toto se bez vyčkání na
další data (tedy u České pošty měsíční update) či bez aktivního dotazu
směrem k majiteli datové sady nedá efektivně nijak řešit.

Dotaz - jak s takovým mapovým prvkem naložit? Diskutovali jsme s Mariánem
Kyralem zavést jednotný tag, který by node v OSM zachoval, ale který by se
nevykresloval a mohlo by se s ním v datech dále pracovat (např. označit jako
sporný...)

navržený tag: disused:amenity=post_box

Názory?

vop