[Talk-cz] Nahrávání rozcestníků - mobilní web

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 2 11:02:18 UTC 2018

Dne 1.1.2018 v 19:04 majka.zem+talk na gmail.com napsal(a):
> Narazila jsem na jednu nepříjemnost při nahrávání fotek rozcestníků z
> mobilu přes mobilní web pomocí "chybného rozcestníku".
> Ta tabulka je tak velká, že jsem se k tlačítku pro nahrání nemohla
> dostat, bylo "mimo displej" a posunutím se mi zavíral rozcestník. Až
> třetí prohlížeč mi dovolil zmenšit velikost písma natolik, že se k
> tomu dalo nějak dostat.
> Nebylo by možné to tlačítko pro nahrání fotky posunout dolů k těm
> potvrzovacím tlačítkům? Tím myslím samozřejmě v již rozkliknutých
> informacích u chybného rozcestníku a při pokusu tam tu fotku přidat.

Ahoj,
Zkusím se nad tím zamyslet. Jedna možnost je zakázat zavření při posuvu,
druhá pokusit se tu bublinu nějak optimalizovat, třetí udělat speciální
verzi pro mobily - třeba přesunout ta tlačítka do hamburger menu.

Nejnovější vývojová verze už používá na nahrávání stejný formulář jako
tlačítko ve vrstvě rozcestníků. Jediná přidaná věc je, že nemusíš
vyplňovat ref (pokud je v OSM). Takže pokud se nedaří nahrát fotku
rozcestníku přes formulář, vždy můžeš využít tlačítko ve vrstvě rozcestníků.

http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html

Marián

> Díky a všechno nejlepší do nového roku.

Tobě taky ;-)