[Talk-cz] Správný operator u rozcestníků

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Pátek Leden 5 10:25:57 UTC 2018

majka <majka.zem+talk na gmail.com> wrote:

[...]

> Další dotaz (trochu se zpožděním) mám k tomu, jak zacházet se jmény na
> rozcestnících - původně jsem to psala vše velkými, tak jak je na cedulích.

Ja pisu malymi pismeny (krome prvniho). Drive jsem i rozepisoval (rozc. ->
rozcesti), ale v okoli to nikdo nedelal a snad to po me i nekdo opravil,
takze ted pisu zkratky.

> To se samozřejmě nelíbí různým kontrolám... Obdobně různé bus/vlak, pokud
> nejsou vypsané, ale jen symbolem. Moc jsem jich nepotkala, ale jsou...

Symboly zacinaji pribyvat na novejsich rozcestnicich a nahrazuji starsi
textovou podobu, takze brzy asi budou vsude. Prepisuji tyto symboly (na jine
jsem zatim nenarazil):
autobus -> bus
masinka -> ŽST nebo žst (ted sam nevim :-) ). OSM login mam stoupa, muzes se
podivat ;-)

Az bude na necem shoda (a idealne to bude ve wiki), rad se toho budu drzet.

Tomas

[...]